IT-hjælp

Supportmuligheder


Kontakt

6012 1818
Rasmus Hansen
6012 1823
Thim Pedersen
6012 1822
Lars Thisted
it@cabh.dk
Minervavej 2, lokale 0.423
(for enden af KREA-gangen)

Hvis du henter fjernsupport-klienten, kan vi fjernbetjene din computer.

  • Du kan få support hvor end du befinder dig - både i klassen og hjemme.
  • Du sparer tid ved ikke fysisk at skulle gå til supporten – og stå i kø, eller møde en lukket dør.
  • Det er mere komfortabelt for både dig og os.
  • Ingen smitterisiko

Håndbog

Alt hvad du skal vide, er samlet her.

IT håndbog
Logon er påkrævet
(netværks-login)
Her finder du vejledninger for:
  • Udskrivning til alle vores Xerox kopimaskiner ved at "trække" udskiften med dit studiekort.
  • Tilslutning af netværksdrev.
  • Download og installation af en gratis licenseret Office 365.

Konti

Du har 3 separate konti (logins), hvortil der er hver sit password:

  1. Netværks-login (Windows)
  2. Lectio-login
  3. UNI-login
    Du kan selv administrere det med dit NemID (men vi kan også gøre det for dig).
Din konto er låst

Dette kan ske, hvis:

Du er nødt til at kontakte os, hvis dette sker.

Password

Glemt password

Gør ét af følgende:

  1. Henvend dig til din underviser (eller en Studiesekretær i Uddannelsesadministrationen)
  2. Ring eller kig forbi (inden for normal arbejdstid)
Ændre password

Følg denne vejledning

APP-installation

Installation på Campus-ejede computere er underlagt restriktioner. Der skal tilladelse til at installere. Dette styres af et system der hedder "Admin by request". Du kan læse mere her.